360 fokos videóban feszül egymásnak egy Tesla és egy Lamborghini
Ezúttal egy szabadon változtatható nézőpontú videóban versenyez egymással a villanymotoros, illetve a benzinmotoros technika.
Ezúttal egy szabadon változtatható nézőpontú videóban versenyez egymással a villanymotoros, illetve a benzinmotoros technika.
A teljesen új fejlesztésű elektromos személyautóból hamarosan évi 100 ezer példányt kívánnak legyártani.
Régóta ígéri már Elon Musk, hogy olyan alagutat épít a városok alá, amiben több száz km/h-val lehet majd "autózni". Most bemutatta az első ilyen tesztpályát, de egyelőre csak szerény sebességgel lehetett hajtani benne.
Egy-egy parkolóban akár 4 autót is lehet majd egyszerre tölteni.
Ez a különleges sportkocsi szinte minden fronton teljesen szembemegy a Mustang eredeti koncepciójával.
Semmiképp nem szeretnék, hogy: „Thai-Kahn” legyen.
A Hyundai tisztán elektromos meghajtású divatterepjárója korrekt hatótávval rendelkezik és állami kedvezménnyel már nem is kerül túl sokba.
Az új technológia révén az arra alkalmas elektromos autók akár néhány perc alatt is igen komoly töltést vehetnek fel.
Egyre komolyabban veszik a nagy cégek az elektromos áruszállító járművek piacra dobását is.
Az amerikai gyártó érkezőben lévő villanymotoros roadstere padlógázra szó szerint az ülésbe préseli az embert.
Ezzel több mint tíz évre előre fedezik az elektromos autóik akkumulátorigényét.
Már azt is tudni lehet, hogy melyik lesz a svéd márka első olyan típusa, melynek fedélzeti rendszere a kis zöld robotra fog épülni.
Láthatóan megélénkült a piaci alapon épülő elektromos töltőállomások terjedése. Szükség is van rájuk.
A második generációs Leaf alapjaira épített különleges e-autó körülbelül úgy gyorsul 0-ról 100-ra, mint egy BMW M5-ös.
A svéd márkánál még javában folynak a tesztek, hogy a Kínában gyártandó kocsi, minden részeltében tökéletes legyen a jövő évi hivatalos gyártáskezdetig.
Politikai szempontból kényes pillanatban tett közzé egy alapos elemző anyagot a FranceInfo, a francia közszolgálati rádió és televízió. A riportban azt vizsgálják, hogy a látszólag semmiféle káros kibocsátást, zajt nem produkáló, modern elektromos autók valóban olyan környezetbarátok-e, mint ahogy azt a közvélemény többsége véli.
Egy ideig most egészen biztosan nem lesz VW Bogár, de a későbbiekben akár villanyautóként is visszatérhet az ikonikus autó.
A termékelhelyezések egyik leglátványosabb módja a hollywoodi filmekbe bevásárolt autóké.
Az egyedi vonalvezetésű crossover harmadik generációjának elektromos változata egy 64 kWh kapacitású akkumulátort kapott.
Kisebb alkalmazotti létszámmal, de nagyobb hatékonysággal termelnek majd a Volkswagen elektromos autókat gyártó üzemei - mondta el Gunnar Kilian, a konszern személyzeti igazgatója. A Volkswagen Németországban összpontosítja majd az elektromos autók gyártását.